Yusufali06 4. ayda biraz değişiyor. yavaştan tam daldığında emmesi yavaşladığında ayırmaya çalışın. uyanacaktır ama olsun. sürekli tekrar ederseniz zamanla biraz adapte olur. ben şöyle yapıyordum 3. ayında, emme yavaşladığında dizimde yastığa koyup hafif hafif sallıyordum. ona alıştıktan sonra sadece dizime koyup sallamadan tuttum. en son şimdi memede uyutup yastığa koyduğumda devam ediyor. sabırla yavaş yavaş bunu uygulayabilirsiniz.