Kizlar çok korkuyorum bebeğim koltuktan düştü alnının köşesi yere çarptı ve bi anda şişti morardı resmen yumruk gibi şiş krem sürdüm buz koydum falan ama hala aynı çok korkuyorum napicam 16 aylık. Lütfen buraya mı yazdın gibi saçma sapan şeyler yazmayın elim ayağıma tutuştu sakin şuan ağlamıyor napmam gerektiğini bilmiyorum