Mucizeemmmmm Kızlar bebeğim 3 ay 2 günlük en son 2 aylıkken gittik doktora çok şükür bişeyimiz yok doktor 1 ay sonra gel demişti 1 ay doldu bi sıkıntımız yok çok şükür gitmek zorunlu mu ???
Minikbirsincap Mucizeemmmmm götür canım ihmal etme. 10 aylık kızım her ay götürürüm. Bizim farkedemediğimiz ama doktorların farkettiğim şeyler olabiliyor.
Sevdamavi Mucizeemmmmm canım bir yaşına kadar her ay gitmek gerekir zorunlu değil ama gerkeli olmasa her ay gelin demezler .Bizim bu cuma 3. Ay kontolleri ile rotavirüs aşısı var
YazarAnne Zorunlu değil tabiki ama kontrollere gidip bebeğinizin gelişimi için doktor takibinde olmak her zaman iyidir.