Kaynanmla yaşıyorum ve ayrı eve çıkmak istiyorum cidden. Eşim asgari ücretle çalışıyor ama şu an 2000 zar sor alıyor. Kredi borçları var ailesine de veriyo kalmıyo bişi. Kaynanam çalışıyor annem babam çalışıyor herkes çalışıyor anlicanız. Oğlum 11 aylık napabilirim nasıl çalışabilirim. En azından para biriktiriyim.