Merhaba canım anneler, Ocak gibi diz ağrısından doktora gittim ki benim dizim çoktandır ağrıyor, doktor ameliyat dedi. Kızım 14 aylık ameliyat olsam ne zaman kalkarım yapabilir miyim çok ağırır mı? Dizimin kitlenmesi de oluyor ona da dayanamıyorum artık napacağımı şaşırdım ağrıdan uyuyamıyorum bazı geceler. Normalde benim ağrı eşiğim çok yüksek sezaryen bana çok kolay geldi hiç ağrım olmadı 2 güne ayağa kalktım hatta daha erken kalktım hemşireler bile biz hiç böyle hasta görmedik dediler ameliyatın akşamı. Yani ameliyat olsam erken kalkar gibiyim ayağa ama diyorlar ki kemik ağrısı çok başka kızın küçük. Hiç ameliyat olan var mı bana yardım ediiiinnn🥺🥺🥺