Kizlar biz kizimin odasina normal yatakli besik aldik buyuk ama anne yanindan vazgecmiyo o buyuk besikte bizim odaya sigmaz ona koydugum anda bagiriyo dun anne yanindanda kendi asagiya inmis Allahtan vurmadi bi yerini ama artik kendi odasinda yataginda yatsin istiyorum ama uyumamak icin direniyo donmeye calisiyo bagiriyo 10 bucuk aylik nolur yardim edin tavsiye veein😓😓