Kubracosaar yani biberona alışmış ne yazık ki demek... 😔 sizi almaması çok doğal, ama pes etmeyin mutlaka deneyin. Israr etmeyin ağladığında emmekten soğumasına yol açar, emzirirken eğlenebileceği bir ortam olması lazım anneyle baş başa sakin ve loş ışık, siz yavaşça ninni ya da dikkatini çeken bir şarkı varsa onu söyleyebilirsiniz. en başta siz gerilmeden vermeye çalışın, bilirim benim de oldu Böyle, emzirme zamanı gelince ben çok gerilirdim.