Mertin_annesi Arkadaşlar mamayı red etmeye başladı 3, 5 aylık biberon başlığını çiğniyor kafa çeviriyor emmiyor acaba artık mamayımı sevmiyor gece içiyor gündüz beslenmek istemiyor napacam ya yemiyince ana yüreği işte çok üzülüyorum😞
Ozcntugba Mertin_annesi biz de aynı sorunu yaşıyoruz ben şırıngayla besliyorum emziriyorum da biraz sabır gerektiriyor ama anne olmakta bunu gerektiriyor zaten oyunlar oynayarak yediriyorum siz de deneyebilirsiniz