gozde__ Sezeryan sonrası baya toparladı beni. Bir küçük bedeni alacağım icin satıyorum. Kutuya dün su döküldü ama ürün tertemiz 🌹
Zafsim0801 gozde__ bende 1 ay 22 günlük kızım bendede korse var a.bole değil bende bundan istiyorum ama maaşı beklemek durumundayim satmassanuz ay başında alırım
gozde__ Sifiri 140 civarı . Ben kutusu olmadığı icin 70 diyorum. Esneme falan yok üründe içiniz rahat olsun 🥰
Zafsim0801 gozde__ 70 TL ,😳ben almak isterim fakat eşimin maasini beklemek durumundayim ozmaana kadar siz satarsınız ama ya ,😟😟
gozde__ RuzgarMommys yok ben korse tayt alicam canım çünkü sadece baseninde ve göbeğimde hafif kaldı onlar gitse yeter 🥲
Zafsim0801 gozde__ tmmdir nasıl yapalım kaç beden şuanda M diye gördüm 78 kg şuanda insalllah olur ins yararını görürüm nerden gönderim yapicaksiniz ? İl ilçe olarak