AntiFilozof Merhaba malum havalar ısınmaya başladı gece yatarken ,gündüz evin içindeyken ,dışarı çıkarken bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz gece üzerine ne örtüyorsunuz ? Gece çorap giydiriyormusunuz? Yanıtlar için teşekkür ederim 🙏🏼
ecemine AntiFilozof merhaba 🙋♀️ 6 aylık olacak bebeğim. Atlet üstüne yatarken gecelik altlı üstlü, mutlaka çorap giydiriyorum. Gündüz çorap giydiremiyorum. Yatarken de üzerine ince bi battaniye örtüyorum. Evimiz Güney cephe bi hayli ısınmaya başladı 🦦
CankizimRavzam AntiFilozof Merhaba canım 🌸 bizim evimiz bı hayli serin o yüzden uzun kollu zıbın altına pijama giydiriyorum bazen de yelek bile giydirdigim oluyor 😅 gece yatarken de aynı şekilde uzmanlar önermiyor çorabı ama kızımın ayakları buz gibi olduğundan giydiririm dışarı çıkarken tişört şort giyiyoruz klasik veya elbise bu şekilde işte ❤️❤️
Sarikuzumalp AntiFilozof gündüz sadece zıbınla duruyor gece yatarken de şort ve kısa kol tişört giydiriyorum. Dışarı çıkarken de yine şort ve tişört. Çorap gündüz hiç giydirmiyorum evin içinde çok sıcak oluyor çünkü.
Neslyhn AntiFilozof yarım kollu zıbın atlet üzerine uzun kollu zıbın ve çoraplı pijama altı giyidiroyurm. Dışarı çıkarken de böyle çıkarıyorum. Gece yatarken bunların üzerine ergobaby 0.2 tog uyku tulumu almıştım onu giydirdim birkaç defa ama hoşlanmadı, ince bir battaniye örtüyorum ben de. Uyuduğu oda 22-24 derece aralığında oluyor.
Aelik Bizim evimiz hafif serin ama yine de sıcak. Bi de bebegim atopik dermatit oldugu icin sadece uzun kollu zibin ve altına ince bi penye pijama giydiriyorum. Çoraplarını arada bi çıkarıyorum ayakları hava alsın diye. Dışarısı içerden sicak oldugu icin 1-2 haftaya kısa kollularini şortlarını giydirmeyi düşünüyorum. Çünkü arabanın içinde terliyor ve bu yuzden de huysuzlaniyor