Bende oyun halısına koyuyorum hani uzanması lazım onun yerine direkt yüz üstü dönüyor. Uyumuyor, bu ayda ne aktivite yapabilirim onu da bilmiyorum. Sabah 7-8 gibi kalkardık artık 5-6 gibi kalkıp 7 de tekrar kalkıp 8 de yine kalkıyoruz 😂 yarım saat uyusa tuvalete mi gitsem, kahvaltı mı yapsam, akşama yemek mi yapsam, odayı mı toparlasam diye karar vermeye çalışıyorum 😂😂