Benim bebeğim de sadece göğüs ucunu emiyordu. Göğüs ucunu emince süt üremez oluyor bir süre sonra. Ve sürekli yara oldu sonra mastit oldum. Sütüm de az geliyordu mama vermek zorunda kaldım. Mama verdikçe göğsümü almaz oldu. Emmeyince de sütüm çekildi azaldı bitti. 3 ay emzirebildim sadece. Şuan 4 aylık bebeğim sütüm bitti gelmiyor artk. Hem de emmiyor. Tamamen kavrayıp emseydi sütüm gelirdi belki