aser34 Arkadaşlar bu mamayı doktorumuz önerdi kullanan var mı acaba? Kilo alımı düşük olduğu için önerdi doktorumuz. Ama bebeğim tadını beğenmedi maalesef kullanıp bebeğinin kilosu iyi giden arkadaşlar varsa fikirlerinizi benimle paylaşır mısınız🙏🏻
mom1626 aser34 Ah benim en sevdiğim mama 🙃 Kızım 11 ay 16 günlük, doğduğundan beri hiç değiştirmedik. Ama 3 numarası olmadığı için mecburen normal Aptamil’e geçeceğiz. Kilo ve boy olarak da ortalamanın üzerinde gidiyor evet.
Fatmadoglu aser34 canım ben dr bebeğime bundan kullandım sonra mecburen normale geçtik ama gözümüz aramıyor değil
Ali_Han20 aser34 bu içinde probiyotik var sindirim ve bagırsak sağlıgı için normal aptamil alın. Benim bebekte başlangıçta begenmedimaç kalınca beğendi. Bebegin gaz sorunu yoksa normal aptamil kullanın bence
Ati22 aser34 prosyneo gazlı bebekler için olan eğer gaz problemi yoksa normal Aptamil kullanın ama aptamilin kendisi de bize gaz yaptı sonra hipp geçtim ve hep onu kullandım bırakana kadar. Anne sütüne en yakın mama olduğunj okumuştum ve çok memnun kalmıştım
aser34 Fatmadoglu çok sevindim memnun olmanıza içim daha da rahatlıyor memnun kalan birilerini duyduğumda 🙏🏻♥️