daisybebek normal fiyatı şuan 2 bin TL civarı ben bin TL civarnda aldım geçen sene . Biberonsuz 750 TL satıyorum . Sütüm çok yoktu ilk bir ay çok kullandım sonra dolapta bekledi durdu . Özel kılıfı var hem pilli hem prizli . Çekim kuvvetini ayarlaya biliyorsunuz .