BzeynepC Kizim 8 aylik olmak uzere. Ilk defa uzun yolculuga cikacagiz. 6 saat surecek. Malum havalar sıcak ve klimayi acmadan nasil gecer bilemiyorum. Uzun yolculuk yapan anneler nasil yaptiniz? Az cam mi actiniz yoksa klimami?
Jessim BzeynepC 😅 canım aynen şöyle oluyor güneş geldi klimayı aç gölge oldu camı aç aman karnı üşümesin camı kısık aç olmadı sıcak oldu klimayı tekrar aç derken yol biter 😂😂🌸
Begonvillll BzeynepC geçen hafta yolculuk ettik klimayı açtık. Yoksa çocukta mahfoluyor. Benimkide 9.5 aylık
Poncikanne92 BzeynepC biz bir kere klimayı açmadan yolculuk yaptık 5. 5 saatlik kendi mmelektime bin pişman olduk. Kızımız ter içinde kaldı biz zaten sucuk gibi olduk. Dedim eşime bundan en iyisi klimayı çalıştırmak biz zaten arkandayız. Ya da cam açarız önden çocuğa gelmeyecek şekilde. Diğer türlü olmuyor. Eşimin memlekette 4 saat orası da aynı hesap.
nneslihan BzeynepC pazartesi günü yolculuk yaptık ve klimayı açtık yoksa çekilmezdi sıcak, üstünü müslin örtü ile örttük sorun yaşamadık çok şükür klimadan bende korkuyordum çarpar diye
hunilimomm BzeynepC vallahi biz 1 yaşında 9 saat yolculuk yapmıştık ama sabah çok erken çıktık 5 6 gibi zaten yolda sürekli uyuyorlar 😂 arabanın o sallantisindan sadece şoför koltuğu camını açmıştık sonra kapatıp biraz kilima açtık arada durduk elini yüzünü yıkadık 😂😂
1ana1evlat BzeynepC o aylarda bir kaç kez 6-7 saatlik yolculuğumuz olmuştu genelde gece çıkıyorduk uykusu açısından gündüz oyalama sıkılma sorunları olabilir diye gece gündüze göre hava olarakta daha iyi olduğu için tek taraflı cam açmak yeterli geliyordu
Anne06_ BzeynepC 4 aylıkken 5 farklı ili gezerek tatil yaptık bi ilden diğerine geçerken. Yakın bile olsa gece çıkış yapıyorduk otelden tatıl bitip dönerken ise yolda klima açtık üstünü örtmüştüm yoksa çok sıcak oluyor ve hırçınlaşıyorlar