Yelda35 çok geçmiş olsun. Seni çok iyi anlıyorum. Bende sezeryan doğumdan sonra hep bı ağrım vardı hafif hafif vuruyordu 2 gün önce bı kitlendim yerimden asla kalkamadım hiç brsey yapamadim 5,5 aylık kızım var kucağıma alamıyorum altını bile değiştiremiyorum annem ablam yardımcı oluyor ama çok zor durumdayım acile gittim ağrı kesici serum verdiler okadar randevu aldım haziranın ilk haftasında ozaman kadar bu şekilde ağrı aci çekiyorum doğal bı tedaviyle geçiren yokmu acaba 😔