cemrenin_annesii Merhabalar 2.ay aşısını yaptırmayı düşünüyorum önümüzdeki hafta. Ama aşılar oral yolla yapılıyormuş sanırım ve çocuk kusarsa her şey gider diyorlar. Yaptıranlar kusturmamak için nasıl bi yol çizdi ya da yaptırılmalı mı?
Cheddar cemrenin_annesii ne aç ne tok olmalı. İlaç verildikten sonra 30-45dk sonra emzirin demişti o zaman doktor
Muhasebeciana cemrenin_annesii sadece rotavirus asisi oral yoldan veriliyor canim 2 ay asilari devlet asilari onlar biri koldan ikisi bacaktan menenjit asilari da bacaktan oluyor eger onlarida soruyorsaniz rotavirus agiz yoluyla ben emzirdikten yarim saat sonra falan rotavirusunu yaptirmistim 2.ci dozu olurken doktorumuza sormustum kusarsa sknti olurmu diye hayir bi sıkınti olmaz zaten dil altina damlatiyorum onu emiyo nehir bade zaten demisti cok sukur yine de kusmamisti eger emiyorsa veya mama iciyorsa siz yine tedbiri elden birakmayin asiyla arasinda bi yarim saat olsun enazindan gecmis olsun simdiden
Okuroya Rota virüsü aşısı ise eğer bahsettiğiniz bebeğin karnı ne çok aç ne de çok tok olmalı. Kendiniz yapcaksaniz dikkatli yapmalısınız. Doktor yapcaksa o zaten ayarliyor
Ysg0 cemrenin_annesii rota ve menenjit aşısı. Biz de dün rota yaptırdık diğer ayda menenjit yaptıracağız. Rota oral olarak veriliyor
cemrenin_annesii Ysg0 bende haftaya gideceğim 3 aşıyı aynı gün olabilir demişti siz neden sonra yaptıracaksınız
cemrenin_annesii Muhasebeciana teşekkür ederim canım emziriyorum sadece, bende öyle yapayım bakalım nasıl geçecek. Sağlık ocağında olan aşılardan çok huysuzlandı mı sizinki ben korkuyorum şimdiden valla. Gitmeden çnce calpol versem mi diye de şüphedeyim
Ysg0 cemrenin_annesii 2. Ay aşılarını 3 tane olduk, 3. Ayda sadece rota olduk, 4.ayda sünnet ve 4. Ay aşıları olacağı için 5. Aya erteledik 😊
06082020 cemrenin_annesii clpol vermeyin bırakın aşı vücut aşı ile savaşacak önüne geçmeyin ager ateslenirse verin
Muhasebeciana cemrenin_annesii yok canim gitmeden once calpol verme genelde hic bir doktor onermiyor asi oncesi bebege bedavadan ates dusurucu vermeyi cunku mesela benim kizimda bi ates huzrusuzluk yapmamisti yada huzursuzluk yaptiysada ben anlamadim o donemler zaten huzursuz bir bebek oldugu icin ates durumuna ve huzursuzluk durumuna gore verirsin calpolu