yavrusununannesii 13 aylık oğlum kanepede sıralıyor 2 3saniye elini bırakıyor düşüyr 3gundurde kafa üstü durmaya çalışıyor popodan bakıp ne zaman yürür tecrübeli annneler
Tugbaa58 yavrusununannesii benim kızımda 13 aylık 3 aydır tutunarak yürüyor koltuklardan tutunup. Ama hala yürümedi 2,3 saniye ayakta kalıp düşüyor
Sisli yavrusununannesii benimde oğlum 14 ay 14 günlük halen yürümüyor tabi koltuklara tutunarak yürüyor koltuğa çıkıyor iniyor babasıyla aramıza alıp yürütüyoruz 10 Asım arıyor ama gel gelelim kendi başına yürümüyor
iki_prens_annesi_ yavrusununannesii 13 ay 26 günlük siraliyo koltuktan koltuga gecebiliyo hatta isterse beni takip ederek oda bile degistiriyo max 20 adım atabiliyo gel gelelim tam anlamiyla yurumuyo denge problemi var ve tutunup kalkmiyo hala
Vlns yavrusununannesii aceleci olmayın vakit gelince yürür. Benim kızımda 14 aylıkken yürüdü . Destekleyebilirsiniz yürümesi için sadece
Sisi-1 yavrusununannesii Hizli emekliyorsa gec yuruyormus komsumun oglu 15 aylikken yurudu daha hizli ulastigi icin onu tercih ediyorlar
Tugbaa58 yavrusununannesii 6 aylıktı canım çok hızlı emekliyor yürütmeye çalışıyoruz hemen emeklemeye geçiyor artık yürüsün istiyorum bende
Sisi-1 yavrusununannesii daha kolay geldigi icin yurumek istemiyor canim sandalyeye kadar ulasiyordur yada koltuk oralara dikkat cekicegi seyler koy ayaga kalkmak zorunda kalir oyle oyle yuruyorlarmis