Bebeğim 3 ay 25 günlük 10 gündür bezinde mukus görüyorum üşüttü sandım ondan herhalde dedim geçer diye bekledim bi geçer gibi oldu tekrar başladı doktora sorduk besin alerjisi olabilir yarın getirin gaita testi yapalım dedi mama İle besleniyor daha önce olmadı şimdi neden oldu ki nasıl geçer başına gelen var mı