Bebegım dogdugundan beri gazlı suan zirveyi yaşıyoruz 5 aylık olcak 3 güne atakta var mahfoldum artk fön yada elektrik süpürge sesinden baska ses rahatlatmıyo onu mecbur açıyorum hep bazen gece bile açık kalıyo çok gazı varsa yoksa uyuyamıyor sizlerde açıyormusunuz böyle zararı yoktur inlallah ya korkuyorm valla