Merhaba arkadaşlar, kızım 10,5 aylık ve 7 kilo. İştahı çok az ek gıdayı red ediyor. Bunun için doktora gittik tüm değerleri normal hiçbir sıkıntı yok ama kilo almıyor. Doktor iki tane vitamin ilacı verdi ama onların da hiçbir etkisini göremedik. Bu konuda önerileriniz var mı ?