Zamanla alışacaktır bende 5. Ayımda başlamıştım tadım yapmaya ilk zamanlar bizimkide reddediyordu iki tatlı kaşığı yiyordu sonra öğürür gibi yapıp diliyle dışarı atıyordu fakat zorlamıyordum. Zamanla alıştı şimdi 13 aylık olduk tabi çok şükür ne verirsem yiyor 🙂 sabret her şey zamanla olacak🤲