menekseyagmr Bebegim003 çok normal emerken efor sarfediyor sonuçta nasıl biz bir iş yaparken terliyorsak bebeğin emerken terlemeside o kadar normal kafaya takılacak bir durum değil
Kaganalis Bebegim003 oy benim kuzum terlemezmi cok yorucu bisey emmek onlar icin. Mumkunse emerken biraz ince giydiirn. Hatta ben hastanedeyken hemsireler sadece beziyle emziriyordu bzii:))
Aselin__Annesi2020 Bnm kızımda öyle. Kırmayın endişe edilecek bişe değil. Vücudu sıvı alıyor sonuçta. Biz bile bazen su içer içmez terleriz
Yusufunannesiiiiii Berenkooommm benim oğlumda 15 aylık emerken hala terliyor. Cok efor sarfediyorlar birde ten tene temas olduğu icin sıcaklık artıyor ondan da kaynaklı.