Merhaba kızlar bebeğim 50 günlük iş gereği Urfa’ya gelmek zorundaydık ve bez sayısı azaldı ve artık daha hafif oluyor bezleri her gün kakasını yaparken iki güne bire düştü üzülüyorum acaba beslenmesi yeterli gelmiyor mu diye yoksa sıcaktan mı oldu anlamadım 10 gündür böyleyiz aynı durumu yaşayan var mı acaba