Annis-ogul assd15 saglik ocağına tahlil istiyor sen özele gidip yaptırıyorsun cnm.bizin doktorumuz sadece hemogram istemişti onu yaptırdık. Saglik ocağına resmini gönderdim tekrar gitmemek için.mukakkak bebek hemşiresi iste .
busramerve assd15 bizim sağlık ocağı 6 aylıkken kan alıp tahlil yapmıştı. Emzirin ya da mama içiyorda mamasını verin öyle götürün bebeklerde açlık istemiyorlar
Aybersa assd15 9.ayda aldırdık bizde aile hekiminde,bence emzirip götür, biraz zorlanıyorlar damarı bulurken , aç olunca daha coknstrese girer bebiş 🌺
duyguluu assd15 bebek için saglik ocagi kan almiyor diye biliyorum ama bizimki almamisti ben yine aldırcam kizima özele gitcem mecbur aclik tokluk farketmiyor d
assd15 Annis-ogul ya sağlık ocağı çağırmış ama tahlil için.Ne için çağırmış o zaman hangi tahlilleri yapmamız gerektiğini mi söylicek
Annis-ogul assd15 galiba öyle olacak cnm çünkü orda bebek hemşiresi olmuyor. Ama sen gittiğin saglik ocağını ara sor.orada mi kan alınacak yoksa dışarıdan mi aldıracagiz diye .boşu boşuna gitme
duyguluu assd15 tahlil yap dicektir orda kan almıyorlar hemogram yap dicek özelde yapcan Bende kjzima yapmistim kizim 1 yasinda