Ben ikinci oglumda çocuk parası ve süt parası icin basvuru yapamadim esim calisiyor haftasonu izinli. Bende iki bebek gurbet kış yasak derken basvuru yapamadim gidip 14 aylik olacak oğlum bir suresi var mi ? Su ara paraya ihtiyacim var basvuru yapsam verirler mi acaba ?