YagmurunAnnesi Merhba anneler 22 mayısta normal doğum yaptım. Yamuna M beden korsem vardı onu kullanırım diyordum ama olmuyor malesef 🤭 bende korse taytlardan almak istiyorum gerçekten işe yarıyor mu kullanan var mı nereden aldınız
Ogulcan YagmurunAnnesi canım ben korse de taytla aldım korse kullanımı bir nebze rahat ama termal taytı 2 kere giyebildim haşır huşur yürürken ses çıkartıyor sesinden rahatsız oldum kaldırdım
Jument YagmurunAnnesi yamuna latex korse aldım bende ama kalıp gibi durduğu için eğilip bükülemedim haliyle emzirmek zorlaştı. O yüzden şimdi takamıyorum ve başka bir korse bakıyorum.
YagmurunAnnesi Ogulcan aaa taytların öyle ses yaptığını bilmiyordum yoksa bende tayt alsam diyordum 🙄
YagmurunAnnesi Jument aynen bende de var latex korse küçük geliyor kararsız kaldım ne yapsam ne alsam diye
Ogulcan YagmurunAnnesi termal performans taytı ses yapıyor canım diğer taytları zayıflatmak için değildi gerçekten boşa para verdim ama korsesi çok iyi