Prensesannesi02 13 aylık kızım 14.aya girdiğinden beri gece çok sık uyanır oldu.12.ayda 1 veya 2 uyanan çocuk resmen yat kalk oyunu oynuyoruz bu ayda sizlerde durumlar nasıl neden kaynaklanıyor olabilir
Sucukluyumurtaa Prensesannesi02 aynıyız. Sebebi ne bende bilmiyorum. Ama dişten olabilir diye tahmin ediyorum.
Anne03 Prensesannesi02 benim kızımda öyle hele 1haftadır hep aynı saate kalkıyor 2.30 da gece 12 yatıgı halde ve kendi kendine konusuyor benden ilgi görmeyince bagırıyor bende merak ediyorum alışkanlık mı yaptı acaba diye ama elleri hep agzında dişten midir acaba