Ameliyatımdan 10 gün sonrası için cagırdı gittim ultrosan ile baktı rahmin toparlanmış bir 40 gün sonra yine bakalım dedi. Dikiş yerim için 10 gün daha pamsumana devam dedi. Kızlar 12 gün oldu nerdeyse yürüyüşlere başladam duşarda bir sıkıntı olurmu acep sormayı unuttum doktorada