arkadaslar ben doğum kontrol hapına yeni başladım geçen ay. dün bir kutu bitti adet tarihim geldi yani 3 gündür azar azar kahverengi lekelenme oluyor ama adet olmuyorum bu daha önce hiç olmamıştı hapla mı alakalıdır acaba? bu arada ilk kutunun koruyuculuğu yok diye prezervatif ile de korunuyorduk hamileliğe pek ihtimal vermiyorum