Adet olduğum tarih nisanın 2 bitiş tarihim ise 9
3 gün önce iki kere kahve rengi leke geldi idrarimin renginde koyu hamileyim yoksa istemiyorum korktuğum dolayı hamilelik 3 üncü gebeliği kaldırmam herhalde tabi hamile olsamda kesinlikle aldırmam kısacası çok korkuyorum nedir sice bu bilemedim🤔🤔