Mom0791 oyuncak konusunda bizde biraz umursamazız açıkcası 1 yaşına kadar pek oyuncak almadım ona hani anlamaz etmez diye bide biraz antipatim var oyuncağa karşı belkide yanlış bir düşüncedeyim hani daha çok ben kendi kendime onunla şarkı söyleyerek dans ederek vakit geçirmeyi tercih ettim şimdide bi iki oyuncağı var pek tarafına bakmıyor alışkın olmadığı için herhalde , mandallarla oynamak en güzel aktivitesidirrr 😀😀