Kızlar merhaba çok yakın arkadaşım doğum yapcak 10 haziranda gebelik şekeri vat doktor demişki şekerli bebekler fazla kilolu çıkar o yüzden normal doğuramazsın ama bir kaç gün kü kontrolübde bebeğin kilosu da 2700müş kilolu değil yani doğsa doğsa 3000 kg doğar şimdede fıtığı var ardadaşımın belinde normal olmaz fıtıklarından dolayı diyormış bu hastane özel hastane sizce normal doğurmaz mı yoksa bu doktor sezeryancı mı 🤷♀️