Bsra23 cekoslavakporseleni Haklısınız gerçekten şuan elazığ’dayim ama Kocaeli’ne geçeceğim Biraz da büyükler müdahale de bulunuyor tamam iyi olmuşsa daha gitmeye gerek yok falan filan işte
Sezinnur Bsra23 3 aylıktan 6 aylığa kadar pavlik bandaj tedavisi gördü. Bizim ki çıkık değildi. Çok az gerilik vardı.
pogacayanakli_aylamm sevdanurksr1 bilmiyorum ama o gün göz muayenesi ve kalça usg çekilmişti. Baya bi ücret gitti demişti eşim hatta ondan sonra tekrar çektirmek için devlete gittik