Asem19 Dün bebeğim masa hizasından yere düştü ama eşim düşerken tutmaya çalıştı . Güneşlensin diye ana kucağına koyduk babası yanındaydı fakat kendini tekmeleriyle savurdu ve kaydırdı . O ağladı ben ağladım. Çok kötü hissediyorum hala. Hemen doktora götürdük kafa röntgeni çektiler şükar temiz dendi. 7.30 gibi oldu ama 22 gibi bebeğim kesik kesik kustu hani süt fazlası olur ya onun gibi . Bu herhangi bir sorun teşkil eder mi epey kustu belki maması fazla geldi. Olayın şokuyla bir şey soramadım. Neyi takip etmeli ne olunca gelmeli vs. Allahım hepimizin evlatlarını korusun . O kadar dikkat ediyordum ama başıma geldi 😪😪 resmen anneliğimi sorgulamaya başladım
Feminel Asem19 gözlerde kayma, baygınlık gibi fışkırarak Kusma rutin halinde göz ile görülür değişiklik kendini kasma gibi olursa gel demişti doktor. 9 aylıkken park yatağından atlamıştı kızım. Kendini sorgulama en iyi en güçlü anne sensin daha dikkat et sonrası için
Tortilla Asem19 gecmıs olsun canm oyle dusunme ınsanınjz hepımız benm kızım 40lıyken bebek arabasından pusetten betona dusurdu esım cook kotu kac ay o an aklımdan cıkmamıstıı. Kusmasj beslenme kusması fıskırark kusar dedı doktor dusmeye baglı olunca. Bızde hastaneye goturunce kusmustu cok kotuydu 😣 doktor sakın olun beslenme kusması ded.
Buse0 2 gün once kızım da yataktan düştü yanagı mor doktor röntgen ultrasonla baktı ama sorun yoktu içim rahatladı ama kusması olmadı kusma kotu ama bebek sonucta falzasını da çıkarmıs olabilir bilemedim
assd15 Tomografi çekmişsiniz bişey olsa görünürdü içiniz rahat olsun.Fışkırarak kusma, halsizlik , uykuya meyilin fazla olması, gözde kayma gibi farklı durumlarda tekrar getirin demişti doktorumuz çok şükür öyle geçti gitti.Geçmiş olsun🌸