Mehtaptvz ya evet kaşığa ağzını açmıyor kitliyor falan ..meme de emmiyor sagip veriyorum alerjiden ötürü bırakmıştı 20 günlükken..Ben 6 aydır süt sağıyorum ama artık yetmiyor ondan ek gıdada aşırı ısrarıyım ..çünkü alerji maması da içmiyor tadını sevmedi anlayacağın kötüyüz bayağı