Kızlar merhaba kızım 8 aylıkken düştü düşmeden öncede baba dedi diyordu çok net bir şekilde sürekli tekrarlardı düştükten sonra dememeye başladı tekrarlamıyo bile sebebi ne olabilir acaba böyle birşey yaşayan varmı düşmeyle alakası olabilirmi yada benmi bağlıyorum acaba