Hanımlar doğumdan önce gayet düzenli adetlerim vardı 10 ay önce doğum yaptım ve adetlerim bozuldu ilk aylarda 15 günde bir oldum sonra hiç olmaz oldum gecikiyordu 2 ay düzenli oldum bu ay gene değişti banyo mu yaptım 10 gün geçti ve bu kezde leke tarzında oldu hiçbişey anlamadım böyle bişe başına gelen varmı