Arkadaşlar kızım sekiz buçuk aylık aşı vaktide gelıyor ust ikinci dişi şiş ve bembeyaz ha çıktı ha çıkcak bugun gece sabahladık saate yazdığjm gibi beş sabahın ama ağlamaktan mahfoldu bırde öyle bır gaz öyle bır gaz karnı taş kayınvalıdem tavuk suyu verdi haşlamıştı tavuk kesmiş benden habersiz görümcemde çocupu sokağa çıkarmış mıllet geçen giden bu sıze benzemıyor demiş valla bu gece kafayı yedım gerçekten neden annelerin fikrinş almadan hareket edıyor bu ınsanlar bende bırşey desem laf etcekler dıye dıyemedm çıkarmayın sokağa ah ah aklıma tukrıyım bırdaha ne olursa olsun ızın vermyicem gül gibi kızım gözleri yeşil oldu kıpkırmızı uykusuzluktan ağrı kesici verdim ıkı kez bırde diş jelli sürdüm suan beşiğe koydum sızdı kucağımda uyurken ıyy dıyor canı çok yanıyor 😔