20 aylik bir kizim var.dunden onceki gece uyanip baktigimda atesi oldugunu farkettim,kolaltindan tam olcemesemde 38.1 di.surup verdim.biraz dustu.1 saat sonra cocuk kalkti kaka yapti karnini tutup.sonra mama istedi,biraz verdim.yarim saate kustu.sabah da ates ayni seyredince doktora goturdum.muayenede sıkıntısı yok,kan tahlili normal.ama cocuk iştahsızlasti ve pek bişey yemedigi halde kaka yapmaya devam etti az az.bir iki lokma yedikten yarim saat sonra kaka yapiyor.bazen 1 bazen 2 uyursa 4 saat kadar yapmiyor ama gun icinde 7-8 kez kesin yapiyor az az dahi olsa.en son sumuk gibi cikiyordu.aldik kakali bezi yarim saat icinde hastaneye tahlile yetistirdik.şaka gibi ama o da temiz.mukusta yok diyor ustelik sonuc.bu saatte yine oturdum kizimin basindayim,atesi yine var biraz.surup verdim azaliyor gibi.bir kere osurdu ve ondan sonra uyudu
Ben elimden birsey gelmedigi icin cok uzgunum,nedir bu Allah aşkına.2 kopek disi cok sis patlamak uzere.bu yapiyorsa bunu helal olsun.