Aysemme Oğlum 5 aylık ve biraz kuru vücudu. Dalin şampuan kullanyorum . Bioderma nin nemlendirici Krem ve şampuanıni önerdiler ama çok pahalı ikisini alamam o yüzden onercgniz nemlendirici varmı
Aysemme Hilokiiii canım bir müddet sonra derisini inceltir kullanma dediler. Normalde her banyo sonu sürdüm iyi oluyordu
Hilokiiii Aysemme Onu duymamıştım hiç ama dalin şampuanın vücutta kuruluk yaptığını duymuştum istersen farklı bir şampuan dene Nivea bebek losyonunu tavsiye ederim fiyatı diğerlerine göre biraz daha uygun 😊🌻