Babe ne diyosun ne sen kendine gel ben kötü bişey demedm yasadgm seylri soyledm tamm mi senin bir yakinin vefat etms benm iki komşum öldü ve daha çok genç olmalrna ragmen buna ne diceksn ben bunuda demedm yazıyı gercektn okuduysan ayrıca herhngi sağlıkci mesleğim yok ama gördüklerimi ve yasadklrmi yazdm sizde bence msjlri iyi okuyun iyi anlayn snra tepki verin oldu mu benmde ashabimi bozmayn bu nedr ya kendi egonzu tatmak icn yazmayn arkads fikr almak istemiş bende yasadklrmi yazdm ama sizn gibi ölenleri yazmadm hani çok korkutmusm ya😡