sedasnglr93 Bebeğim 2 buçuk aylık uyurken bazı aralıklarla göz bebeğinin beyazını görüyorum gözleri yukarı kayıyor bu normal mi endişelenmelimiyim az önce yine yaptı güldü yüzünü astı gibi oldu rüyasında ve gözleri yukarı kaydı bu neden olur yaşayan var mı
Hilokiiii sedasnglr93 Endişe duyacağın durum yok canım biz fark etmiyoruz tabi bizlerin de kayıyor istemsizce 😊 yeni doğan bebeklerde uyanıkken bile kayma normal karşılanıyor. Belirli süreye kadar tabi 🤍
Prens0205 sedasnglr93 çok normal hatta tıpta onun bir adi var gün içinde duyduğu gördüğü her şeyi hafızasına kaydediyorlarmış o yüzden de gözleri yarı açık beyazı gözüküyor ya da kıpırdıyor gibi oluyormuş bizimde çok oluyordu bende araştırmıştım 😊
adasum Endişelenmeyin benim bebeğim de aynı öyleydi gözleri sürekli kayıyodu doktoruna sorduğum da gayet normal bebekler göz kaslarını kontrol edemez demişti. Şimdi 8 aylık düzeldi daha yapmıyo 😊
sedasnglr93 Mrveykt Echche Prens0205 Hilokiiii adasum çok teşekkür ederim kızlar sizin sayenizde biraz daha rahatladım bir kaç çocuk nöroloji doktoruna videosunu attım derin uyku hali dediler . Çocuklar böyle garip şeyler yapınca insan ister istemez korkuyor bilmeyince