ecemine [silindi] şöyle önemli sağlık sorunlarını buraya yazmanız ve akıl almanız.. Ben bişeyi yoktur uyuyun desem uyuyacak mısınız cidden ? E bi sağlık kuruluşuna başvursanız keşke ¿?
ecemine [silindi] gereksiz yorum mu ? Cevap vermicem derken bile cevap vermeniz peki ? Geçmiş olsun çocuğunuza..
Prenses_annesi22 [silindi] 35 altına düşerse sıkıntı cnm ama üşüyor olblır kalın gıydır bıraz duzelır.bnm kızımında arada oluyor mrk etme
[silindi] Prenses_annesi22 şuan 35 5 üstünü biraz kalin örttüm ısındı elimle fark edebiliyorum çok korktum
Prenses_annesi22 [silindi] korkunu anlyorm cnm ama herzamn soguk kanlı ol yoksa telas yapıp o an müdahele edemezsın.
Balogluum [silindi] üşümüş demekki çokta giydirmeyin havalar ısındı büyükse yanınıza alın yanınızda uyusun vücut ısınız daha iyi gelir
[silindi] Balogluum ateşi bugün 37 4 de çiktı diş cıkartıyo bende 3 defa 5 saat arayla calpol verdim heralde o düşurdu
BenMathilda [silindi] Yanlış ölçüm yapıyor olabilirsiniz Ates olcerlerin iki modu var biri body biri object modu Vücut ısısı ölçmeye ayarlı olduğundan emin olun Kendi ateşinizi ölçerek de test edebilirsiniz, sorunun ateş ölçerden kaynaklanıp kaynaklanmadigini