Kızlar 2 aydır ilac kullanıyorum. Doğumdan sonra anksiyete okb ciddi şekilde beni ele aldı sanki. Ilaca lustral ile başladım. Ilk 15 gün 25 mg. Sonra 50 mg. 1 ay sonra da 100 mg a çıkardı doktorum. Başlarda ilaç anksiyete yi daha yoğunlaştırabiliyormus. Ben de 50 mg kullanırken iyileşmis gibiydim. Doz artırınca yine kötü olmaya başladım. Acaba ben daha mı kötüye gidiyorum yoksa doz artışında yine böyle bahsedildiği gibi anksiyete de artış olabilir mi. Tecrübeli olanlardan bilgi istiyorumm 🙏