Hanımlar selam aklıma takılan bi konu var geçen yaz 5 aylıktı bebeğim ve eltimin 2 ve 1yaş bebekleri vardı haliyle daha tecrübeli denizden çıkınca üstünden mayo bezi alıp çıplak bırakıyor ya da normal bez takıyordu ben de öyle yaptım hatta mayo bezi asıp kurutup tekrar giydirdik kullanımı böyle mi yoksa normal bez gibi üstünde kalabilir mi denizden çıkınca ? Yoksa ıslak mayo gibi tenine değip üşütür mü ne dersiniz siz nasıl kullandınız kullandıysanız?