Asel10 Gzdhmzstkryl merhaba ben kızıma kulanmıştım ama bulunduğumuz ildeki eczanelerde bulamayınca başka mamaya geçmek zorunda kaldık
Gzdhmzstkryl Asel10 bende ogluma kullaniyorum surekli kusuyordu normalini aliyim artik dedim aldim gene kusmaya basladi oglum 5 aylik sizin bebeginiz kac aylik ve kac aya kadar kullandi bidahaki ay 6 ayda 2 numaraya gecilmesi lazim bunda numara yokmu
Asel10 Gzdhmzstkryl şuan 16 aylık ama o zamanlar 6 aylık olana kadar kolik maması kullandık bunda bildiğim kadarıyla numara yok biz ilaçta kullanmıştık evolviayı bulamayınca aptamilin kolik mamasına geçmiştik