Kızlar ocak ayında 3 aylık iğne yaptırdım, o günden sonra ayda 10 gün adet olmaya başladım ve hep lekelenme gibiydi normal adet olamıyordum, 5 gün kesiliyordu Bi daha oluyordu. Nisanda iğnenin koruması bitti tam oh adet gördüm dedim ki kesildikten 1 hafta sonra yine adet oldum ve bitmiyor. Benim ergenliğe girdiğimden doğum yaptığımdan beri hiç düzen sıkıntım olmamıştı. Taa ki bu iğneye kadar. Ultrasonda doktor sıkıntı yok Bi daha yaptırma dedi ama ne zaman düzelecek acaba yaşayan var mı ne zaman düzene giriyor bu adet iğneden sonra