ikicanpareannesi Bebeğim 3. Ayı bitirdi şimdi haliyle biberon emziğinin değişmesi lazım dr browns geniş ağız kullanıyordum ama internette hiç bulamadım 3+ olanı, bi yerde var o da 85 tl biberonun kendisi o fiyatta değil zaten.. sizler ne kullanıyorsunuz acaba ne yapsam bilemiyorum çok pahalı oluyor böyle olunca..var mı gören bilen 3+ olandan
Sedaaay ikicanpareannesi onlar kalkmış die duymuştum benim ki de 3aylık oldu dr brown dar olanı kullanıyorum ama 6aya kadar kullanılıyor die biliyorum ben
ikicanpareannesi Sedaaay ithal eden firma ile görüştüm şu an yurt dışından gelmesini bekliyoruz dedi stoklarında yokmuş :/
Pelinuc Merhaba benim beneğim 3 aylık oldu 2. Ayda biberonla süt vermeyi kestim emziröeye başladım ama dolaptaki sütleri dısarda vermek istiyorum cıktıgım zaman ama biberonu tutmuyor 1 deliklş vardı 2 ye cıkardım ama hala tutmuyor emziröek istediğimde emiyor ama 😕bu dolaptakı süt olayını nasıl çözcem bilemedim dısarda heryerde emziremiyorum malum