Bende dolap uygulaması kullanıyorum ama sıkıntılı sanki.ben söyle bir durum yaşadım..bebek arabamı satışa koydum bir bayan al di.ptt kargo ile yollayin dedi .Bende 20 tlik benzin takip eşim ve 5 aylık çocuğumla gittim 1 saat pttde bekledim bahçe doluydu resmen.tam girdim kodu kabul etmedi. 4 kez adamın başına gidip tekrar deneyin dedim.olmadi.sonra yurt icine sordum kabul etti ama işlemi iptal edip çıktım.aliciya ulaşamadım gönder demeden gönderemem dedim sonra alıcı gönderin yazdı bende gondrdim heralde şubeden alacak diye düşündüm.kargo ulaştı ama adres servis dışı gözüküyor alıcı bunu zaten biliyordu.esime soylıyım almaya çalışırız dedi.sonra ertesi gün iade talebinde bulunmuş.bana msj attı onaylayın dedi.bende.sasirdim ilk defa kullanıyorum bi bakayım dedim.israrla onaylamami istiyor.bi baktım iade sebebi satıcı ile anlaşmalı yazıyor benimle bir anlaşması söz konusu değil.iade durumunda bebek arabasi bana geri gelecek ve kargoyuda ben odicem. Ödemem onaylamam dedim.tamam ben ibana atarim kargoyu onaylayın dedi.ama bana onaylamıyorum diye bi kızgın davranıyor sinirlendim sayfasına baktım ki aksaminda başka biriyle anlamış daha uygun bir araba bulmuş.oyuzden benim arabanı gidip kargo merkezden almak istemiyor.44 kilometre uzakta gidemiyorum diyor.bende dedim madem neden gönder dedin.belki gelir dedim diyor olurmu öyle şey.ben öğün uğraştım yani hak degilmi.kargoyu bile karşılaşa benim arabam geri gelecek zaten evdeydi her durumda ben madur olmuş olucam.arabayi tekrar pttden yolliyim onaynarim dedim.oda tamam alicam tekrar dedi ki buda çok saçma o hazır gitmiş arabayı gidip almıyor boşuna kargo odicek araba tekrar türkiyenin bi şehrinden uzak bir şehrine gidip gelecek ben tekrar merkeze inip pttde bekleyip yollamayi denicem.hadi yaparım dedim ama sayfasında başka arabalarla anlaştığını görünce anladimki beni kandırıyor.onaylamaidm ve itiraz ettim sonuç yarın aciklanacak uygulama kimi haklı görür bilemiyorum ama ben gerçekten kendimi çok madur hissediyorum çünkü öğün 1 saat ptt de bekledim bebeğim sıcakta durmuyor açıktı uykusu geldi yavrumun tekrar bana geri geldikten sonra ne anlamı kaldı haksizmiyim ben kızlar.ikimizide tanimiyorsunuz sizce hangimiz hataliyiz